MÖHIPPA!

Okej, nu är det vääldigt länge sen jag bloggade senast, men det är bara för det har hänt så mycket så man orkar inte berätta allt :P

Men nu är det väl dags antar jag.

För ca 3 veckor sen åkte jag upp till kära Örebro för att spendera 2 veckor med familj och vänner, vi va på speedway ( sjukt kul btw, mycket roligare i verkligheten än man tror), träffa Martina och Jenny på stan, tog en fika och sa hejdå tills jag fyller( trodde jag iaf) och träna och massa mys med mammsen och pappsen.

Men höjdpunkten (Förutom mcdonaldspajen med Martina förstås) måste nog vara lördagen den 12 september :D
För då hade jag nämnligen min MÖHIPPA :D så sjuuuuuuukt kul jag hade!
Jag kan förklara hur allt gick till ;P

Det hela började när mamma och jag skulle in till stan på eftermidagen, hon tjatade om att jag skulle duscha, jag fatta inte riktigt varför för hon brukar inte göra de, men jag hoppade in och sen åkte vi iväg för att träffa min kusin. Men så ringde Camilla och sa att vi kunde hämta henne på stationen och sagt och gjort vi åkte dit.
Väl där får jag syn på Jenny, och sen Martin (jag fattade ännu ingenting utan hoppade av bilen i farten för att hinna säga hej till dem). sen dyker Helena, Sandra, Emma Martina, Veronica, och Camilla upp. Men jag fattar ännu ingenting, inte förren Camilla tar fram en rosa fjädergrej och en rosa boa som det går upp för mig:D
 
Jag blir så glad att jag börjar gråta. Men mellan tårarna ser jag någon springa runt och ta kort (vem sjutton är det? jag känner inte henne, vad gör hon här?) Men ingen förklarade vem hon var, utan de drog bara in mig på tågstationen där Camilla började sminka mig och Sandra gjorde mitt hår, jag blev faktiskt jättefin! sen bar det iväg till stan, men först fick jag byta om mitt på stationen, några bilar tutade där jag stog i bara underkläderna, och till ochmed ett tåg:D

I bilen på väg upp på stan fick jag förklaringen på vem den mystiska fotografkvinnan var, det var Martinas modellkompis Elin, även känd som the grudge (iaf för mig), och hennes uppgift var idag att stå bakom kameran medan jag fick agera modell! :D:D Något jag alltid velat prova på, och sjuuuukt kul var det bara att hoppas att de blev några bra bilder också, inte för att det var nåt fel på fotografen, utan tänkte mer på motivet ;) 

Jag fick massa roliga och fina kläder att byta om till, givetvis mitt på stan, men roligast och mest udda var nog den lite lätt bondageoutfiten (eller vad man ska kalla den) som jag hade och tog kort precis vid kyrkan :D måånga killar stannade till på andra sidan vägenm till ochmed några bilar stannade ner, men jag struntade i det, jag hade aldeles för roligt för att oroa mig. :D

sen bar det iväg igen, denna gång i rosa baddräkt över gråa leggins, till Kina-muren där tjejerna bjöd på mat :D jättegott och jättetrevligt!

Sen hem till Milla för lite "jag har aldrig" och gott snacks :D

Det var så roligt att jag inte anade något, jag var helt hundra på att de skulle vara i samband med min 20års dag, men detta blev 1000 gånger roligare.

Det var väl egentligen den korta historien om min möhippa, och bilder dyker säkert upp snart lite här och där.
Till sist vill jag bara säga:

Tack tjejer för en av de roligaste kvällarna någonsin! Bara att får ha alla sina nära kompisar och får göra något man alltid drömt om! Jag kan inte tacka er nog! Massa kramar till alla er! <3

Kommentarer
Postat av: martina

hihi <3

2009-09-24 @ 18:22:44
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0