kaos, jeans och pulvermos

Jaha, då har man påbörjat ännu en jobbvecka.. (är ledig på måndagar så ja, min vecka började idag).
lite småkaos på jobbet eftersom allt blir försenat pga all jädra snö.

Men kom hem till tre, lagon för att få dagens dos av Ghost whisperer. väldigt bra serie om jag får säga de själv.

sen när Gosepojken kom hem vid 18 så åkte vi till Burlöw center (ännu ett närliggande köpcentrum) för att kolla lite.

Det slutade med att jag köpte tre par jeans och han en t-shirt och en scarf.
Älskar Only, det är bara de som har jeans som sitter bra på mig.
plus att jag fick alla tre paren för 750 kronor. tycker iaf jag är billigt.

det blev ett par mörka, ett par svarta och ett par ljusa, så nu har jag så jag klarar mig :)

sen blev det hemfärd och kvällen avslutades med pulvermos, fiskbullar och så "voddlade" vi ner 100 girls. (vet att det inte heter voddla, men jag älskar att säga det).

och imorgon ska jag få bytat ut min nya mobil som krånglar så förbaskat. vill egentligen inte ha en nokia, men man vänjer sig väl efter ett tag. det är som Emma sa, en SonyEricson sviker en aldrig!

*

Kommentarer
Postat av: Martina

Får vi se bilder på jeansen? ;) Be Jocke! :D

2010-02-24 @ 13:01:45
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0