Fjortis?

Okej, jag erkänner. Jag är helt fast iden här Twilight hysterin. Men det är inte för att "Edward" eller "Jacob" är snygga (Jag menar inte att de är fula, men ingen slår Johnny Depp lixom)

Det är heller inte storyn, pojke blir kär i flicka, flicka blir kär i pojke, men de kan inte bli ihop pga, ja vad det nu kan vara. Det känns som man hört det förr och kan det där nu.


Ne min besatthet startade inte fören efter jag läst första boken. Så sjuuukt bra skriven är den! Man kan inte lägga ifrån sig den, det gick bara inte.

Nu kan jag inte sluta tänka på det, har till och med drömt om det några gånger. Daniel blev nog riktigt trött på att jag hela tiden tjatade om hur bra boken var, varje dag, flera gånger om dagen.

Det känns som det bara är fjortisar som gillar Twilight så mycket som jag.

Men gör detta mig till en fjortis eller bara en tjej som gillar lite romanitk?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gillar oxå Twilight inte bara för att "Jacob" är med för att han är ju så snygg :D utan för hur boken är skriven(av det jag har läst) när jag hade köpt den första boken kunde jag knappt lägga ifrån mig boken när pappa ringde och sa att jag skulle möta honom utanför Krämaren. haha..



btw: Snygg design, har du gjort den själv? Skulle vilja förändra min blogg men vet inte hur jag ska göra den snygg =(

2010-01-24 @ 19:15:19
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0