vanlig vs attityd

hur ska jag göra?

Antingen låter jag håret växa ut, till ungefär så jag hade vid nyår, kort i nacken och kängre hår fram, blir samma therese jag vet att jag trivs med.. vanlig med andra ord..

eller så klipper jag håret i en grym kort frisyr, jättekort på sidorna, längre lugg. lite rihanna inspirerad (dock inte eldrött som hon har nu), köper nya glasögon (lila med blommor passar inte till en frisyr med attityd) och färgar det i nån rolig "tuff" färg.
med andra ord en extrem makeover (utan att behöva lägga sig under kniven).

Men skulle jag klara av en son frisyr, en med "attityd".

Ändar mig från dag till dag.

Hur ska jag göra?

Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Gullungen ;)

Klart att du ska klippa en fierce frilla! Lätt!

Du passar skitbra i kort hår. Och det är väl roligt med förändring :)



Du skulle klara av det! :*

2010-10-27 @ 22:11:11
Postat av: Caroline

Attityd, helt klart! Passar det inte sa vaxer det ju ut snart igen. Det ar det basta med har!

2010-10-31 @ 01:07:37
URL: http://carolinefrankesjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0