Life goes faster when your'e having fun!

Jaha då var ännu en helg snart förbi.

Fort har det gått men det sägs ju att det går fort när man har roligt.

I fredags var vi hos svärföräldrarna och lämnade Gizmo, de skulle vara "barnvakt" eftersom både Daniel och jag jobbade kväll.

Sen i lördags bar det iväg till stan, vi började med att cykla till en herrbutik så Daniel skulle få prova kostymer.
Det blev att vi köpte hela kitet där, kostym+skjorta+väst+kravatt+skor för dryga 4ooo. Tyckte iaf vi var billigt :)

Sen var det ju lundakalaset också så vi gick lite på stan och kollade lite innan rix fm festivalen satte igång.
Vi såg förbandet sen satte vi oss på en bar alldeles brevid och mös lite innan Sarah Dawn Finer och Ola Svensson spelade, då gick vi ut och hoppade lite itakt ;)

Och idag var vi iväg och hämtade Fisen (Gizmo alltså) hos svärförldrarna, fick i oss lite lunch och sen bar det iväg hem igen för att städa, och nu är jag här:)

Ungefär så har min helg sett ut, har du haft en bra helg?

KRAM *


Kommentarer
Postat av: Martina

Min helg har varit toppen men det blev ännu bättre när jag fick reda på att du kommer hit på onsdag :D

2009-08-31 @ 23:52:17
Postat av: Caroline

Vad roligt att du har skaffat blogg! Och det är så roligt att du ska gifta dig. Det var väl på tiden ;)

Hoppas att ni har det toppenbra!



Pusshej!

2009-09-01 @ 07:42:48
URL: http://cfk.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0