Fun fun fun

Jaha, har jag sagt att jag ska skärpa mig och skriva oftare får jag väl göra det också:P

Känns som det finns en miljon saker som måste göras nu, men istället för att skriva en massa tråkiga måsten,
tänkte jag istället lista upp en massa roliga saker som jag längtar till!

* 20/12 - Julfika med Dan och Dess
* 23/12 - Åka iväg till Örebro med Älskling för att fira jul med familjen
* 24/12-26/12 - Vara i örebro och fira jul med familjen
* 26/12 - Åka med Martina hem till Lund
* 28/12 - Ta fler bröllopskort hos Jocke
* 31/12 - Fira nyår med Martina, Älskling och Stefan!

Se, tänk så mycket bättre humör jag blev på genast.

Så vad har vi då lärt oss idag?
Tänk positivt!


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Låter som bra planer ju:P

2009-12-17 @ 18:52:22
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Martina

För att inte tala om allt annat kul vi kommer ha för oss när jag är hos dig :D

2009-12-22 @ 17:54:27
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0