Gå tillbaka till gå

Jaha, imorgon är det återigen dags att åka den lilla tågresan uppåt i landet.
Örebro here we come! :D Min syster Camilla och min svägerska Veronica fyller nämnligen 22 på måndag, så vi ska upp och fira dem i helgen. Daniel åker ner igen på måndag men jag stannar tills på fredagen den 30 april, så vill ni träffas är det bara att hojta till.
 (Emma, du behöver inte hojta, du är redan inbokad på valfri dag, hör bara av dig när du kan)

Så nu måste jag packa innan vi ska iväg till jobbet.

*


Kommentarer
Postat av: Martina

HOJTAR JÄTTEHÖGT!



Men jag har hur som helst bokat tågbiljett, så jag kommer ner på lördag, nästa lördag alltså :)

2010-04-23 @ 12:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0