New Yorker

Jag har världens bästa make!

Förra veckan när jag sa att jag ville ha behövde choklad (ni tjejer vet vad jag menar), så kom han hem med massa snickers och en mirandanalle och en mirandanallemugg. Bara för han tycker om mig!

Och i lördags hade vi en heldag på CenterSyd, köpcentret inte långt härifrån, och jag fick köpa vad jag ville!
fatta, exakt vad jag ville, behövde inte kolla prislappen.

Gissa vad summan på den shoppingen blev!? 

150 kronor. 



En top för 139:- och gubbshorts för 15(!):- allt inhandlades på New Yorker.

Han har tur som gifte sig med mig, hade han gift sig med Martina hade han troligtvis varit bankrutt nu :P

Hur som helst, så har jag världens bästa make!

älskar dig gos! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0