herr general slipper sitta ensam.

Tänk att man kan bli så glad över att få veta att någon har någon, alltstå att man slipper vara själv hela dagarna.

Häromdagen såg jag en äldre kund (Generalen) från jobbet gå på NovaLund tillsammans med en ung kille, antagligen hans son eller nåt. och jag blev så glad, att "min" General har någon, att han slipper sitta själv hela dagarna och sitta.

att denna någon sen hade näsring och var lite allmänt "punkig" tycker jag var lite chockerande, men jag är ändå glad för Generalens skull :)

Ps, Generalen kallas just Generalen för han köper alltid en dosa general portion :) längtar tills du får träffa han martina, hehe:P ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0