jisses

Men jösses, nu får jag verkligen skärpa mig.

ännu en gång har jag väntat för länge med att uppdatera, och det har hänt så mkt att jag inte orkar skriva allt.

men en sammanfattnig.

- jag ska bli faster :D planerad nedkomst sista april. Kön:okänt
- Daniel och jag firat att vi varit ihop i fem år. vi åt middag ute på bellmans, sjukt mysig restaurang.
- jag har änmält oss till en handledarkurs så jag äntligen kan börja övningsköra.
- jag har fått en cykel av daniel, en lila "mormorscykel". sjukt fin!


och massa massa annat roligt har hänt, men orkar som sagt inte skriva allt. 

Och nu har vi äntligen fått arslet ur vagnen och köpt plugg och kakeldekor, och färg ska inhandlas innan helgen så ska vi fixa lite här hemma. vi har insett att vi kommer nog bo kvar här ialla fall till slutet av året ungefär så vi får göra de bästa av situationen och göra så vi trivs lite mer iaf.

så det kommer förhoppningsvis komma lite före och efterbilder på allt sen :)

Ps. Jag kan glädja Emma och Martin att jag äntligen gjort nåt åt saken och jag ska iväg nästa fredag! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0